Alla inlägg under augusti 2008

Av Mamma Blå - 15 augusti 2008 22:30

Idag fyller jag som sagt år, men kalaset är imorgon. Buffe ska det bli. Mycket att stå i då knåddarna inte riktigt velat som jag idag. :-)

Minipajer med ädelost bland annat... 

Av Mamma Blå - 15 augusti 2008 22:23

Idag fyller jag 30år.

Dagen började med lite skönsång och frukost på sängen.

Lite fina blommor..

Av Mamma Blå - 12 augusti 2008 13:06

Oj, va mycket jag vill ha på Me and I

denna säsong. Blir svårt att välja. :-) 

Av Mamma Blå - 12 augusti 2008 12:19

Var i Göteborg i helgen. Hälsade på en höggravid syster, snart är det dags. :-)  Det regnade och var soligt på sammagång, blåste gjorde det också. Inget roligt väder att vara ute i så vi åkte till ett ställe som hette Bushuset, där kunde barnen busa och vi vuxna fika. Så klart man måste ha lite koll på barnen men man hinner sitta ner lite också.

Vi kom hem igår och idag är båda mina knåddar rätt så trötta. 

Av Mamma Blå - 9 augusti 2008 07:14

Uderhållande, några skratt fick vi allt. Ingen superbra film, men helt klart sevärd. Lättsmällt och lite galen. Jag ger den ändå 3 blå mammor av 5 möjliga.. :-)

Av Mamma Blå - 8 augusti 2008 20:42

Snart ska jag och min sambo försöka se på en film vi hyrt.

The EX(svenska titeln) med bland annat Zach Braff (känd från Skrubs)..

Av Mamma Blå - 8 augusti 2008 20:39

Gott med ett glas vin så här på fredagskvällen. Denna flaska en gåva från ett par av våra goda vänner. Gott och Ekologiskt...

Skål.

Av Mamma Blå - 8 augusti 2008 20:34

Nu har jag varit på rea igen, denna gång på Åhléns, och hittat lite till lillknådden.

 


Jag har också hunnit med att åka till Söderköping och gått på en Outlet vid Göta Kanal som sålde smycken och annat till superlåga priser. Hittade massor, men lyckades sansa mig och köpte bara lite.

 

Ovido - Quiz & Flashcards