Alla inlägg den 4 september 2008

Av Mamma Blå - 4 september 2008 22:36

Måste göra något, det kliar och kryper i kroppen. Tar en datapaus och återkommer kanske lite senare.......

Av Mamma Blå - 4 september 2008 21:43

Vi såg på idol förut, puh, vilken pärs. :) Jag tycker ändå att det är lite coolt att så många vågar, jag kan villigt erkänna att jag inte skulle det. Jag tänker fortsätta att sjunga för mina barn istället (dom stackarna) *fniss*. Imse vimse klarar jag av i alla fall. :)

Av Mamma Blå - 4 september 2008 16:00

Idag blev det smulpaj med blåbär, mums.

Först lite musik.

Klart!

Nu äter vi mamma!

Av Mamma Blå - 4 september 2008 11:19

Vi har sorg här idag! Svärföräldrarnas katt gick bort igår. Den katten var omtyckt av många, någon snällare finns nog inte. Det var så lätt att älska den katten. Vi kommer att sakna dig Herkules.

Av Mamma Blå - 4 september 2008 09:52

Idag vaknade jag med huvudvärk. Fy vad jobbigt. Sambon tog stora killen till dagis idag och nu sover lillan. Jag borde nog gå och lägga mig en stund så kanske huvudvärken går över. Ute är det strålande sol och det höjer ju humöret en smula.

Skapa flashcards