Alla inlägg den 5 september 2008

Av Mamma Blå - 5 september 2008 22:15

Surfade runt lite och hittade en sida med härliga barnkläder.

Babyclothes & stuff 

Bara några av de kläder jag skulle vilja ha....

Av Mamma Blå - 5 september 2008 20:37

Det blev lite extra idag till Fredagsmyset. Sambon tog hem liten bit längd, rester från fikat på jobbet. Jag gjorde chokladbollar (till stora knåddens glädje), dilldipp med gurk- och morotsstavar, lite salta pinnar (över från mitt 30-årskalas). Vi mumsade tills våra magar stod i fyra hörn. Lilltjejen fick smaka på gurkstavarna och älskade det. :)

 

Av Mamma Blå - 5 september 2008 12:21

Har hittat en trevlig second handshop på Nätet.

Oliko heter den och de har massor av snygga och coola grejer. Finns mycket där jag skulle vilja ha.

 

Av Mamma Blå - 5 september 2008 10:06


What are the last 3 things you purchased?

Svart lackfärg, svart tyg, likörglas

What are the last three songs you downloaded?

JAg laddar inte musik jag köper det, än så länge

What where the three best places you visited?

Gotland, Ericsro (svärföräldrarnas lantställe), Malaga

What are your three favorite movies?

Ever After (Drew Barymore), Tim Burton's Corpse Bride, Ella den förtrollade

What three things can you not live without? (Other than family and friends

Min symaskin, film, pyssel


What would be your three wishes?

Ekonomiskt oberoende (lät bra), god hälsa (lät också bra), ett liv fyllt av kärlek

What are three things you havent done YET?

Tagit körkort, bergsklättring, bungijumpat

What three celebrities do you want to hang out with most?

Johnny Depp (spännande personlighet), Drew Barymore, Johan Glans

Name three things that freak you out.

Barnmisshandel, orättvisor, när saker ligger ivägen för vagnen när jag ska gå ut.

What are your three favorite dishes?

Sushi,Sushi,Sushi

Name three thing you are good at.

Sy, baka (gärna tårtor), pyssla

What are three things you are currently coveting?

SPA(om så bara hemma), sovmorgon, resa lite på egen hand



jag har svarat på min och skickar vidare denna utmaning till

Tant Grön

Skapa flashcards