Alla inlägg den 9 september 2008

Av Mamma Blå - 9 september 2008 14:28

Jag har hittat en sida till med massor av finfina barnkläder.

Babyshop
Av Mamma Blå - 9 september 2008 13:07

Lillan tyckte inte att maten smakade idag (hon brukar inte vara kräsen), jag gjorde förstärkningsgröt (gröt brukar aldrig ratas) hon åt lite sedan åkte den iväg över hela köket. Hallon och banan var inte heller bra idag (en efterrätt som hon annars älskar). Jag stod som ett frågetecken, men in i badkaret med sötnosen. Senare när hon ligger på skötbordet ser jag att den fjärde tanden precis spruckit genom tandköttet. Lilla gumman, det är klart det gör ont att att äta då. Nu sover hon så jag ska röja upp efter matkriget *fniss* och sätta på kaffebryggaren.

Av Mamma Blå - 9 september 2008 11:10

Nu har jag suttit här och lagt upp bilder och bloggat runt ett tag. Hm vad är det som luktar. Jag tror allt att den lilla har gett mig ett litet fint paket. *skratt* Jag återkommer ett blöjbyte och en kopp kaffe senare.

Skapa flashcards