Alla inlägg under september 2008

Av Mamma Blå - 21 september 2008 19:26

Och så blev det Kolmårdens djurpark igen.

Klappa getter, får och grisar kan man göra.

Bä, bä......

 

Tigrar igen..

Matsäck innan Delfinshowen.

Lillan sov så hon och jag fick hoppa över delfinerna, när hon vaknade tittade vi på sälarna.

Så spännande..

Elefanterna missade vi sist så det blev ensväng dit.

Lemurer är söta.

Noshörningar är stora.

Stora killen ser rätt så nöjd ut.

Zebra

Kameler.

Två som var väldigt trötta den kvällen. 


Av Mamma Blå - 19 september 2008 13:51

Ja idag är jag inte så trött, men tiden går så fort ibland. Jag och barnen skulle åka ner på stan och shoppa stövlar, men vi har inte kommit hemmifrån än. Lillan sover nu så vi blir kvar hemma minst en timme till och så måste vi vänta på bussen som går en gång i timmen. Ibland önskar jag att jag redan hade körkort och egen bil, då skulle saker gå betydligt lättare (och snabbare).

Fördelen med att lilla sötnosen sover är att jag hinner dricka kaffe. :) 

Av Mamma Blå - 18 september 2008 22:54

Jag är såååååååå trött, har inte varit så här trött sen igår. Måste göra lite måsten, innan jag stupar isäng. Har varit en bra dag idag.

Godnatt (snart) 

Av Mamma Blå - 18 september 2008 09:54

Kaffe och muffins mmm.

Muffinsen blev ett totalt misslyckade, men o så goda. Chokladsmörkräm med kokos på, bra om man vill lägga på några extra kilon.................................... men vill jag det?! HMmm.

 

Av Mamma Blå - 18 september 2008 00:30

Ja håret då. Nu har jag klippt det lite kortare men det var så slitet. Vi får väll se om sambon märker något när han vaknar.






Av Mamma Blå - 16 september 2008 16:11

Nu har jag äntligen kommit loss från sängen. *skratt*

Nä vars, jag har lite tid att sitta framför datorn. Projekt garderob går sakta men säkert framåt, kläderna som hängde på klädstången är klara. Pust. Resten får vänta tills lite senare. Mitt öra hör att det är syskonkärlek på g, det är bäst att jag springer in innan det blir totalt kaos. :)

Av Mamma Blå - 15 september 2008 08:44

Ja vi han inte klart igår så jag får forsätta lite senare idag. Det var lite mer än vad jag trodde. *fniss*

Det här är ju bara kläderna som hängde på klädstången, vi har ju en hylla över och två garderober(syns ej på bild) 

Av Mamma Blå - 14 september 2008 11:24

Utrensning av klädkammaren och byrån står högt upp på listan idag. Först aktivera sonen som springer omkring som en galning och rets med sin syster.

Ovido - Quiz & Flashcards