Alla inlägg under september 2008

Av Mamma Blå - 4 september 2008 16:00

Idag blev det smulpaj med blåbär, mums.

Först lite musik.

Klart!

Nu äter vi mamma!

Av Mamma Blå - 4 september 2008 11:19

Vi har sorg här idag! Svärföräldrarnas katt gick bort igår. Den katten var omtyckt av många, någon snällare finns nog inte. Det var så lätt att älska den katten. Vi kommer att sakna dig Herkules.

Av Mamma Blå - 4 september 2008 09:52

Idag vaknade jag med huvudvärk. Fy vad jobbigt. Sambon tog stora killen till dagis idag och nu sover lillan. Jag borde nog gå och lägga mig en stund så kanske huvudvärken går över. Ute är det strålande sol och det höjer ju humöret en smula.

Av Mamma Blå - 3 september 2008 16:12

Jag har satt mig vid datorn med en kopp kaffe. Då dundrar stora killen in och börjar spela egenkomponerade visor för mig. Hi, hi.

Han säger att han slutar om jag kommer och leker en stund.

Ha, ha, ha. Jag kommer på stört. :)

Av Mamma Blå - 3 september 2008 09:24

Lillan sover, stora killen som är hemma idag, hade feber igår och klämd tumme, tittar på tv. Ute regnar det och är mörkt och grått. Hösten är här nu, väntar bara på alla vackra färger.

Av Mamma Blå - 3 september 2008 08:18

Vi glömde sätta väckarklockan igår. Tur att lillans mage ville ha välling vid sextiden. Ingen försovning här inte. :)

Av Mamma Blå - 2 september 2008 23:48

Jag är inte så trött men jag vet att jag kommer att vara det imorgon om jag inte somnar snart. Hoppar ikojs nu och hoppas att jag drömmer om nästa syprojekt.

Gnatt! 

Av Mamma Blå - 2 september 2008 23:12

Efter alla underbara måsten, som att söva knåddar mm, är de klara.

Blev rätt så nöjd jag får prova dem på lillan imorgon.

Det är roligt att sy. :) 

Sy
Ovido - Quiz & Flashcards