Direktlänk till inlägg 19 december 2008

Ledsen.....

Av Mamma Blå - 19 december 2008 21:05

Idag är Mamma Blå lite ledsen. Fick antagningsbesked från utbilningen jag sökt och jag var inte prioriterad. Hade "för bra" betyg. *skratt* Eller kan det vara så att komunen inte har så mycket pengar?! Hade tänkt bli Undersköterska men tydligen inte. Det jag tyckte var lite märkligt var att trotts att jag är reserv så kunde de inte ge mig ett svar på vilken reservplats jag låg på och inte heller hur många som hade sökt och hur många platser det överhuvudtaget fanns. Detta ska vara Kunskapstorget i Komunal regi.  När får jag besked på om jag kommit in eller inte som reserv då.... ja om jag kommer in som reserv så hör de av sig annars inte. Den personen jag pratade med i telefonen vågade säga att mina chanser var så minimala att jag kunde räkna med att inte bli antagen. Tillbaka på ruta minus igen. Jag vet att jag inte får gräva ner mig men det är svårt, aldrig trodde jag att jag skulle få höra att mina betyg skulle vara för bra. Nu ska jag gå in och krama min familj lite så kommer det nog att kännas lite bättre.


 
 
Tant Grön

Tant Grön

19 december 2008 22:19

Nej va trist!!! Usch och fy va tråkigt. Men du, det finns nåt för dig där ute, det vet jag. Du är jätte bra och din grejj kommer att hitta dig. Om det är undersköterska så kommer det fler tåg. Ja vet inte det du höra just nu. Men allt ordnar sig om amn låter det göra det.

God jul och hälsa familjen, så ses vi på nyårsafton :-)

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

 
susanne

susanne

23 december 2008 08:21

styrke kramar.... hoppas det finns en liten chans.. kan du söka utb en annan väg? landstinget?
jag hoppas du och de dina får en underbar jul..kram!

http://supermamman.bloggagratis.se

 
FAMILJELIV

FAMILJELIV

26 december 2008 11:00

hejsan
hoppas att du haft en trevlig jul och att alla mår bra, kramar från pensel´n

http://www.penzel.bloggagratis.se

 
FAMILJELIV

FAMILJELIV

26 december 2008 11:01

tråkigt att du inte kom in. kram på dej!

http://www.penzel.bloggagratis.se

 
FAMILJELIV

FAMILJELIV

26 december 2008 11:16

du har en utmärkelse att hämta på min blogg

http://www.penzel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mamma Blå - 7 juli 2016 11:58


  Idag upp till vår lilla o dlingsplätt.😊   

Av Mamma Blå - 9 maj 2016 15:31

Börjar bli lite sugen på att sy igen....letar bland mönster och tyger... ...

Av Mamma Blå - 12 juni 2014 21:47

Vi målar och målar o tapetserar ......eller nu blir det inte mer gjort idag.  Jag ska jobba imorgon och sambon oss. Jag är för trött och är jag för trött så blir det tydligen inte gjort.  ...

Av Mamma Blå - 17 maj 2014 23:58

Har jobbat kväll och ska upp om ca fyra timmar men kan inte sova.... lite kamomillte kanske. ...ja värt ett försök ...

Av Mamma Blå - 16 maj 2014 09:22

Idag är det fredag jublar många.....jag ska jobba ikväll och detta faktum är i sig kanske inte det roligaste men det är jobb i alla fall.  ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards