Alla inlägg under april 2009

Av Mamma Blå - 25 april 2009 23:45

Jag och stora killen köpte lite blomster till utomhus.

Av Mamma Blå - 25 april 2009 10:21

barnen och sambon gick ut och jag var tvungen att sätta på musik. Det blev för tyst. :)

Av Mamma Blå - 25 april 2009 07:08

det är frågan. Fast hos oss är det mer VAKNA! utan ett val. Barnen tyckte inte att vi skulle sova mera och dom har nog rätt om man tittar ut genom fönstret. Vilket väder, vill bara äta frukost och sedan ut.

-Vänta ett tag, skriker en bok, du måste plugga först!

Jag tar upp boken och börjar läsa............................

Av Mamma Blå - 25 april 2009 00:07

Rapattack v.17 - "Shopoholic"

Tyckte den var bra och om jag nu var Shopoholic så skulle jag vilja att de hade ringt till mig. Det svänger..  :)

Av Mamma Blå - 24 april 2009 11:56

blir det idag? Champinjonsoppa med vitt bröd blir det. Vi får se vad lillans mage säger om det. Jag och stora killen älskar det så får det bli något reält ikväll. Nu vaknade lillan.

Hej så länge.

Av Mamma Blå - 24 april 2009 11:00

idag fick jag waba, igår var det sambon. Lillan är dålig i sin mage, vi vet inte riktigt vad det är men misstänker att det kan vara något med all sand som hon lyckas trycka i sig. Så mycket plugga blir det inte idag ialla fall så jag känner mig en aning stressad. Nu ska jag i alla fall försöka plugga lite medan hon sover. Stora killen fick också vara hemma eftersom det är magen så måste man ha hemma båda, än så länge mår han bra. Peppar, peppar..... 

Av Mamma Blå - 23 april 2009 15:46

När man sitter här och pluggar så är bra att jag har nått

extra skoj att se fram mot

Medium

Skapa flashcards