Alla inlägg under februari 2010

Av Mamma Blå - 28 februari 2010 09:08

Nu ska vi äta frukost, åka en sväng till lite afärrer på klädjakt till stora busungen, hem till oss och plocka lite.

Min mage pirrar för imorgon börjar jag min praktik på sjukhuset, spännande och lite läskigt.

Jag kan känna doften av kaffe, det luktar sååå gott, måste smaka lite.

Av Mamma Blå - 28 februari 2010 08:56

Åkte min mor och far o jag en sväng till Erikshjälpen som säljer second hand, där hittade jag lite smått och gott, sedan åkte vi tillbaka till busungar och en trött pappa. På kvällen Melodifestivalen, film och somna soffan.  

Av Mamma Blå - 26 februari 2010 08:05

Såg Stan Helsing i onsdags och tyckte nog att den var

rolig ibland men den kan inte mäta sig mot Scary Movie-filmerna.

Jag såg klart hela men sambon somnade efter ca halva.


Igår såg jag What happens in Vegas och den gillade jag väldigt mycket.

Jag tycker att den är sevärd och kanske jag ser om den en annan dag,

är lite svag för kärlekskomedier.

Av Mamma Blå - 24 februari 2010 11:03

   

Kom igår från LOVEFILM så ikväll ska vi se på komedi/skräckkomedi.

Av Mamma Blå - 24 februari 2010 09:40

Storebror är i Stockholm med sin farmor och lillasyster saknar honom

JÄTTEEEE mycket. Imorse lyfte hon på hans täcka och ropade BOBO, sedan

tittade hon besviket på mig och sa Nää.

Imorgon kommer dom tillbaka och jag vet tre som blir väldigt glada, vi saknar ju honom allihopa.

Av Mamma Blå - 23 februari 2010 11:55

Hunger...blir ris och kokt kyckling. Frysen är lite öde här och var,

det ska ju inte vara bra om man vill spara på miljön o elräkningen.

Ja tror att jag måste baka lite under min lunch så ska det väll bli lite

bättre.

Av Mamma Blå - 22 februari 2010 08:25

Kallt är det, men inne är jag och ska plugga. Magen mår sådär.

Barnen fick åka till frita och dagis, min skola har tyvärr inget sportlov.

En uppgift som ska vara inne på fredag så jag har mycket att göra,

hoppas jag hinner bli klar på torsdag men vi får se.

Nu te och sjukvård.

 

Av Mamma Blå - 21 februari 2010 15:30

Sambon och sonen är i tvättstugan, i rummet brevid finns ett pingisbord så

racket och bollar fick också följa med.

Lillan bestämde sig för att ta en vilopaus och jag sitter här en stund med en

kopp te. Jag vill pyssla lite men jag orkar inte dra fram massor av grejor. Nu

ska jag lägga mig på soffan en stund innan lillan vaknar och vill att jag ska

byta bajs på hennes docka.   

Ovido - Quiz & Flashcards