Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Mamma Blå - 23 mars 2010 18:53

är känslan i min mage, lite illamående.... behöver inte betyda något...

varför har min sambo stängt av sina mobiler?!? Det är bara inbillning....jag mår bra...vi får se, men jag hoppas han kommer hem snart.

Av Mamma Blå - 23 mars 2010 09:03

inatt blev sonen dålig. Han sa att han hade ont i magen så jag

drog bort mattan på golvet och ränsade bort alla tidningar vid sängen.

Några timmar senare roppar han från sängen och då var magsjukan ett

faktum.

Det blir ingen praktik för mig på några dagar.

Nu tittar de på Tarzan o äter frukost, sonen får kokat vatten lite nyponsoppa (hade ingen blåbärsoppa) och en liten bit vittbröd.

Jag själv hade ont i magen igår också men peppar, peppar.

Min frukost blir nog ostsmörgås och en kopp kaffe.

Ovido - Quiz & Flashcards