Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Mamma Blå - 11 maj 2010 21:41

   

Kom idag från Lovefilm. Vill men jag tror inte att

det blir att se någon ikväll.

Av Mamma Blå - 11 maj 2010 21:24

Min sambo kom hem efter jobbet och mådde inte så bra. 38,7 så det var bums i säng för honom. Han orkade nätt o jämnt se efter lillan medan jag sövde sonen. Hon är fortfarande uppe i väntan på att få dricka sin välling, det ska ju dröja ett tag efter man tagit medicinen. Det fick bli Molly Mus för henne och kaffe o dator för mig. Jag orkar inte plugga nu, fast jag nog borde.

Av Mamma Blå - 11 maj 2010 14:15

Vi bakade lite kakor i helgen. Ville prova fotbollsko-kakmåttet.  

Av Mamma Blå - 11 maj 2010 13:50

lillan sover i vår soffa. Äter penecelin nu mot sina svinkoppor hoppas

det blir bättre snart. Nu ska jag passa på att plugga lite för när hon vaknar är det dax att hämta storebror på frita. Tänkte nog gått lite tidigare men nu sover ju busfröt och jag vill få något plugg gjort.

Skapa flashcards