Alla inlägg under september 2010

Av Mamma Blå - 30 september 2010 15:19

Snart åker jag till grannstan för att träffa en tant jag inte träffat så här på lääääänge. Vi ska lyssna på en annan vän när han slår på sin gura.

Oj vad det ska bli skoj, lite svårt att plugga nu bara.

Glädje!

Av Mamma Blå - 30 september 2010 12:23

  

Bara klippningen kvar.

Av Mamma Blå - 30 september 2010 12:01

Var tvungen att beställa lite mera kurslitteratur här om dagen och passade då på att beställa även denna.

  

( Adlibris )

Nu går jag och väntar och väntar......

Dax för lunch och sedan mera väntan....

Av Mamma Blå - 30 september 2010 11:31

Sminkar mig, målar naglarna, fixar håret.... men nu gör jag det när jag själv vill och inte för att jag känner att jag måste.

Av Mamma Blå - 30 september 2010 11:01

- Det finns tjejer som passar utan smink och det finns tjejer som passar med smink. Du är en sådan tjej som passar bäst med smink.

(den dagen slutade jag att sminka mig varje dag)

Jag vill tacka för den komentaren, utan den så hade jag kanske fortfarande tyckt att jag var tvungen att måla mig för att gå ut genom ytterdörren.

Av Mamma Blå - 30 september 2010 10:57

För att jag vill.

Av Mamma Blå - 29 september 2010 16:02

Varit hemma och pluggat idag, bakade lite syltkakor (som nu ligger ifrysen) så har jag tvättat lite. Snart är det dax att hämta lillan på dagis medan sambon hämtar pöjken på frita. Jag ska handla och sedan hem och fixa lite. Sambon ska till scouterna med sonen.

Ha en trevlig eftermiddag och kväll.

Av Mamma Blå - 28 september 2010 11:04

Igår slog sambon monsterspindel på sovrumsväggen... som tur var befann jag mig i andra delen av bostaden. Puh. Nu är jag rädd varje gång jag flyttar på något. Om jag inte vore så rädd för dom så skulle det nog vara trevligt att aldrig behöva känna sig ensam.

Nu ska jag ta lunch och passa på att slå in paket. 20 dagar kvar till lillan fyller år men jag är redan klar med vad hon ska få av oss.

Skapa flashcards