Alla inlägg den 16 september 2010

Av Mamma Blå - 16 september 2010 16:12

handleden inte så farligt svullen, jag var rätt snabb på att sätta på ett bra stöd. Det gör lite ont dock, sambon är gullig och hämtar barnen så att jag slipper dra vagnen. Men jag blir själv att fixa kvällsbestyren, vi får se när ungarna kommer i säng.

Av Mamma Blå - 16 september 2010 08:38

men om du gör det får vi hoppas att du har lika tur som jag. Skulle gå till bussen i morse, glömde mobilen och fick springa upp för att hämta den. Jag var lite stressad och skyndade ner för trappen igen men när jag nästan var nere snubblade jag och flög den sista biten ner på golvet. Det hade kunnat sluta riktigt illa men ansiktet landade mjukt på handväskan (som flugit ur min hand i fallet), huvudet snuddade bara vid dörren och jag tog emot mig med händerna. Ja, den enda skadan jag ådrog mig var vänster handled, den gör ont. Jag tror inte att något är brutet, men det blev inget jobb idag.

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och sedan för jag plugga istället.

Ovido - Quiz & Flashcards