Direktlänk till inlägg 20 oktober 2010

Inte de bästa dagar just nu!

Av Mamma Blå - 20 oktober 2010 08:46

Igår em värsta huvudvärk, hämtade illamående barnen efter dagis o frita så hem laga mat, läsa läxor och natta. När jag vaknade (i sonens säng) var kl 01:40 och då kunde jag inte somna om. suck. Nu är jag trött och känner av huvudvärken igen.

Många som är trötta nu för tiden verkar det som.

Måste försöka plugga om en stund men först Panodil och en kopp te.

 
 
yrla

yrla

20 oktober 2010 17:41

å jag spenderade natten på toa/soffan... så här är läget febrigt å lågt :(

http://www.hemmahosyrla.bloggplatsen.se

Mamma Blå

20 oktober 2010 18:38

Usch era stackare men snart blir det bättre.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mamma Blå - 7 juli 2016 11:58


  Idag upp till vår lilla o dlingsplätt.😊   

Av Mamma Blå - 9 maj 2016 15:31

Börjar bli lite sugen på att sy igen....letar bland mönster och tyger... ...

Av Mamma Blå - 12 juni 2014 21:47

Vi målar och målar o tapetserar ......eller nu blir det inte mer gjort idag.  Jag ska jobba imorgon och sambon oss. Jag är för trött och är jag för trött så blir det tydligen inte gjort.  ...

Av Mamma Blå - 17 maj 2014 23:58

Har jobbat kväll och ska upp om ca fyra timmar men kan inte sova.... lite kamomillte kanske. ...ja värt ett försök ...

Av Mamma Blå - 16 maj 2014 09:22

Idag är det fredag jublar många.....jag ska jobba ikväll och detta faktum är i sig kanske inte det roligaste men det är jobb i alla fall.  ...

Skapa flashcards