Direktlänk till inlägg 11 december 2008

Nu....

Av Mamma Blå - 11 december 2008 10:51

står granen här så klädd och grann. Båda barnen var väldigt ivriga igår och de var sååå duktiga. Minsta hon fick inte riktigt kläm på att hänga upp kulorna och efter många trägna försök så la hon helt enkelt kulan på grenen och hämtade en ny. Hi, hi. Hon var såååå söt, för att vara ett år så är hon väldigt smart tycker jag. :)

Idag ska vi lägga upp/ner stjärngosselinnet (stora killen vill inte vara tomte i år). Vi ska även göra mera pepparkaksdeg för här äts det pepparkakor för fullt. Nu ska jag laga mat och väcka lilltjejen som tog en tidig förmiddagslur idag. 

 
 
rosalucia

rosalucia

11 december 2008 14:03

Ja här jobbas det för fullt märker jag!!! jag får inte riktigt till det iår, det känns inte som nån ide att pynta så mycket när vi ska vara borta hela julen....men nåt måste det väl bli!
Skärpning för min del.
Ha en bra kväll!!

http://rosalucia.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mamma Blå - 7 juli 2016 11:58


  Idag upp till vår lilla o dlingsplätt.😊   

Av Mamma Blå - 9 maj 2016 15:31

Börjar bli lite sugen på att sy igen....letar bland mönster och tyger... ...

Av Mamma Blå - 12 juni 2014 21:47

Vi målar och målar o tapetserar ......eller nu blir det inte mer gjort idag.  Jag ska jobba imorgon och sambon oss. Jag är för trött och är jag för trött så blir det tydligen inte gjort.  ...

Av Mamma Blå - 17 maj 2014 23:58

Har jobbat kväll och ska upp om ca fyra timmar men kan inte sova.... lite kamomillte kanske. ...ja värt ett försök ...

Av Mamma Blå - 16 maj 2014 09:22

Idag är det fredag jublar många.....jag ska jobba ikväll och detta faktum är i sig kanske inte det roligaste men det är jobb i alla fall.  ...

Ovido - Quiz & Flashcards