Direktlänk till inlägg 1 december 2009

Ont i armen!

Av Mamma Blå - 1 december 2009 21:33

Fick "äntligen" svinsprutan idag, lång kö ute i kylan, men det gick snabbt för de duktiga sköterskorna må ni tro.

När jag kom hem började jag känna mig konstigt trött och matt, nu har jag ONT i armen och tänker gå till sängs. Jag gör sista veckan på praktik demens och kommer att sakna tanterna och gubbarna lite.

orkar inte skriva mer.

 
 
Tant Grön

Tant Grön

2 december 2009 00:16

Men usch och fy då, trist.

Kommer ni till oss på nyår?

http://valkommenhemtilltantgron.bloggplatsen.se

 
Yrla

Yrla

2 december 2009 10:01

jag fick min för 3 veckor sen å var dökaxig hela dan, men sen på kvällen aj aj aj vad ont det gjorde i armen... å så var det ett par 3 dar å sen gick det över... Lilleman Bus fick sin förra veckan å han fick feber å hosta men inget ont i armen... sen om febern berodde på sprutan eller kom ändå - tja det vet jag inte...

http://www.hemmahosyrla.bloggplatsen.se

 
lisa

lisa

3 december 2009 14:48

Å du har fått din.. jag tror jag får min den 9 dec..
Marcus har tagit den för ca 3 veckor sedan och han fick ont i armen och dagen efter fick han feber topp på 40,grader i 4 timmar sen släppte febern och han fick huvudvärk..men han fixa de det oxå...
Hoppas du mår bättre nu..kram lisa

http://unikajag.se

 
Lallis

Lallis

27 december 2009 02:50

Ha en riktigt fin fortsättning ,vännen
Kram Lallis

http://knasigamamman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mamma Blå - 7 juli 2016 11:58


  Idag upp till vår lilla o dlingsplätt.😊   

Av Mamma Blå - 9 maj 2016 15:31

Börjar bli lite sugen på att sy igen....letar bland mönster och tyger... ...

Av Mamma Blå - 12 juni 2014 21:47

Vi målar och målar o tapetserar ......eller nu blir det inte mer gjort idag.  Jag ska jobba imorgon och sambon oss. Jag är för trött och är jag för trött så blir det tydligen inte gjort.  ...

Av Mamma Blå - 17 maj 2014 23:58

Har jobbat kväll och ska upp om ca fyra timmar men kan inte sova.... lite kamomillte kanske. ...ja värt ett försök ...

Av Mamma Blå - 16 maj 2014 09:22

Idag är det fredag jublar många.....jag ska jobba ikväll och detta faktum är i sig kanske inte det roligaste men det är jobb i alla fall.  ...

Ovido - Quiz & Flashcards